söndag 29 mars 2009

Dag 368. Tandläkarbesök

Jaha, nu har ettårsdagen passerat. Ett år där jag faktiskt mått bra tack vara Ramipril. Dessutom har jag omvärderat mitt levnadssätt och bytt jobb där jag nästan jobbar hälften så många timmar i veckan jämfört med mitt tidigare och ändå känns det som att jag får mer gjort. Jag har framför allt otroligt mycket mer tid till min familj och det känns fantastiskt.

Nästa vecka ska jag till tandläkaren. Jag ska äta antibiotika i förebyggande syfte. Aortainsufficiensen för med sig oväntade konsekvenser. Tandläkaren säger att jag får inte besöka henne på ett bra tag efter operationen i maj, så det är lika bra att få en ordentlig genomgång nu.

I Skåne är det vår och sol idag. Helt fantastiskt! Jag har börjat spela golf (så får man röra lite på sig) och ska strax ut på min andra runda.

Inga kommentarer: